Page 100 - 4-сон
P. 100
Andrew HOWARD
English Language Fellow
Urgench State University
Feruza MASHARIPOVA
Senior English Language Teacher
Urgench State University
masharipova07@gmail.com
'STEREOTYPES' LESSON: AN EXAMPLE OF COMMUNICATIVE
LANGUAGE TEACHING
Ушбу мақола тил ўрганишда коммуникатив ёндашув оркали эришиладиган
таълимий мақсадларнинг қисқача тавсифи билан бошланади. Бунга қўшимча равишда
коммуникатив тил ўргатиш маданиятлараро бир-бирини тушуниш умумий концепциясига
асосланган бир неча дарслар тавсифи ва стереотиплар тўғрисидаги махсус тасаввурлар
асосида иллюстрация қилинган. Ушбу ғоя халқаро миқёсда, Марказий Осиё ва
Ўзбекистоннинг ички бозорида қўлланилади. Дарс саккизта Европа мамлакатидаги
стереотиплар тақдимоти билан бошланади.
Статья начинается с краткого обзора образовательных ценностей
коммуникативного подхода к изучению языка. В дополнении к этому проиллюстрировано
применение КМО (коммуникативный метод обучения) на основе описания нескольких
уроков, основанных на общей концепции межкультурного понимания, и специфическое
представление о стереотипах. Идея применяется на международном уровне, на
региональном уровне в Центральной Азии и в Узбекистане. Урок начинается с
презентации примеров стереотипов в восьми европейских странах.
This article begins by briefly reviewing the educational values behind a communicative
approach to language learning. It then illustrates an application of CLT by describing a set of
lessons based on the general concept of intercultural awareness, and the specific idea of
stereotypes. The idea is applied internationally, regionally in Central Asia, and domestically
100
www.journal.fledu.uz Илмий-методик электрон журнал
English Language Fellow
Urgench State University
Feruza MASHARIPOVA
Senior English Language Teacher
Urgench State University
masharipova07@gmail.com
'STEREOTYPES' LESSON: AN EXAMPLE OF COMMUNICATIVE
LANGUAGE TEACHING
Ушбу мақола тил ўрганишда коммуникатив ёндашув оркали эришиладиган
таълимий мақсадларнинг қисқача тавсифи билан бошланади. Бунга қўшимча равишда
коммуникатив тил ўргатиш маданиятлараро бир-бирини тушуниш умумий концепциясига
асосланган бир неча дарслар тавсифи ва стереотиплар тўғрисидаги махсус тасаввурлар
асосида иллюстрация қилинган. Ушбу ғоя халқаро миқёсда, Марказий Осиё ва
Ўзбекистоннинг ички бозорида қўлланилади. Дарс саккизта Европа мамлакатидаги
стереотиплар тақдимоти билан бошланади.
Статья начинается с краткого обзора образовательных ценностей
коммуникативного подхода к изучению языка. В дополнении к этому проиллюстрировано
применение КМО (коммуникативный метод обучения) на основе описания нескольких
уроков, основанных на общей концепции межкультурного понимания, и специфическое
представление о стереотипах. Идея применяется на международном уровне, на
региональном уровне в Центральной Азии и в Узбекистане. Урок начинается с
презентации примеров стереотипов в восьми европейских странах.
This article begins by briefly reviewing the educational values behind a communicative
approach to language learning. It then illustrates an application of CLT by describing a set of
lessons based on the general concept of intercultural awareness, and the specific idea of
stereotypes. The idea is applied internationally, regionally in Central Asia, and domestically
100
www.journal.fledu.uz Илмий-методик электрон журнал